Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:120
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#5933Nesouhlas ze způsobem vyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2015, před 9 lety

Alena Sedlářová

Znění stížnosti

reklamační protokol 1036817
Reklamovaná obuv Galus 13145821/44 společnost Deichmann prodejna Vítkovická 3278 Ostrava
Zakoupeno 31.5 2014 reklamováno 26.1 2015
Důvod reklamace nedostatečná síla materiálu v místě paty. Z tohoto důvodu došlo k obnažení vzduchových komor a protlačení podešve v tomto místě. Daný problém vyřešili tak , že seřezali materiál v místě paty a přilepili podpatek!!!! Jelikož se jedná o botu jež má podešev z jednoho kusu gumy nepovažuji tento způsob za adekvátní vůči funkčnosti tohoto modelu.Zarážející je to , že pod obuví zn.Galus je napsáno ...životnost je důležitější než modnost....
Tuto reklamaci jsem řešila s vedoucí prodejny , posléze na zákaznické lince firmy Deichmann odkud přišlo stejné vyjádření po prošetření oblastní vedoucí prodeje.


Požadované řešení

vrácení peňez


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému