Společnost


WEBGOLF s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#59357Nevrácení finančních prostředků ze stornované objednávky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2022, před 22 dny

Milan Neumann

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 6.5.2022 jsem si objednal 1x MGI Zip držák na deštník a 2x Srixon AD333 golfové míčky 2022.
Objednávka na celkovou částku 1.809,- Kč. Platbu jsem ve stejný den odeslal ze svého bankovního účtu.
Ačkoli e-shop na stránkách uváděl, že zboží je skladem s expedicí do 24hod, zboží jsem do 10ti dnů neobdržel.
Na dotaz proč nebylo expedováno mi bylo odpovězeno, že u zboží MGI Zip držák na deštník čekají na dodání od dodavatele s dodáním za 14 dnů.
I po této odpovědi, ale na stránkách u zboží stále uváděli zboží je skladem s expedicí do 24hod.
Rozhodl jsem se tedy 23.5.2022 objednávku stornovat a vyzval je k vrácení peněžních prostředků na můj účet.
Bohužel k dnešnímu dni 25.7.2022 finanční prostředky zaslány nebyli.


Produkt

1x MGI Zip držák na deštník a 2x Srixon AD333 golfové míčky 2022


Požadované řešení

Neprodlené vrácení peněz na můj účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2022 11:02, před 19 dny

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v zákonné lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2022 07:23, před 16 dny

Dobrý den,

velice se omlouváme za tuto nepříjemnost a chybně zpracovanou objednávku, částka již byla v minulém týdnu vrácena a zákazník ji již má na svém účtu. Ještě jednou se tak omlouváme za tuto nepříjemnost.

S pozdravem Jan Charvát za WebGolf.cz

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.8.2022 22:53, před 13 dny


Milan Neumann

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
děkuji dTestu za pomoc.
Peníze e-shop vrátil až po zveřejnění stížnosti a komentáře dTestu.
Na moje maily, které jsem e-shopu posílal nijak neodpověděl ani nijak jinak se neomluvil.
S chováním WebGolf.cz jsem hrubě nespokojen, už nikdy si u nich nic neobjednám a všechny své golfové přátele budu o zkušenosti s WebGolf.cz informovat.

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
4.8.2022 09:46, před 13 dny

Děkujeme stranám za součinnost.

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody.