Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:227
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#59370Poškozený majetek při odvozu spotřebiče.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2022, před rokem

Ondřej Šimek

Znění stížnosti

Při objednání nové lednice byla objednána u firmy Datart i služba výnos do patra a odvoz starého spotřebiče. Tuto službu u nich zajišťuje firma ASEN logistic s.r.o.. Lednici dodali 7.7. v ranních hodinách. Při odnosu starého spotřebiče, lednice, pracovníci logistické firmy poškodili lino v patře před výtahem. Toho jsem si všiml při úklidu nepořádku, který při přesunu lednice vznikl, když už pracovníci přepravní služby byli pryč. Nedovolal jsem se jim kvůli nahlášení a v následném rozhovoru s linkou f. Datart mi řekli, ať vše nafotím a zašlu na reklamace. Nafotil jsem, odeslal. Čekal jsem, že se situace bude řešit. Lino ve společných prostorách se dělalo minulý rok.
Od té doby Datart i ASEN tvrdí, že zaměstnanci přepravní služby nic nezničili. I když jsem doložil fotky poškozeného lina i fotky z výpisu hovorů, kvůli nedovolání se řidičům.

Kvůli nepořádku ze staré lednice(prach a voda)a problému dostat lednici do výtahu věřím, že pracovníci přepravní služby nezaznamenali, že při naklánění lednice vykousli lino o velikosti koruny, ale lino poškodili, to je realita.

Firmy tvrdí, že přepravci nic nezničili, já jim tvrdím že ano.

Co s tím?


Produkt

Služba "Odvoz starého spotřebiče" a "výnos do patra" u firmy Datart.


Požadované řešení

Solidní dopravce musí být pro tyto případy pojištěn. Jediným řešením je pro mne oprava poškozeného lina, respektive vyúčtování opravy přepravci/ Datartu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému