Počet nahlášených stížností: | 227 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Při objednání nové lednice byla objednána u firmy Datart i služba výnos do patra a odvoz starého spotřebiče. Tuto službu u nich zajišťuje firma ASEN logistic s.r.o.. Lednici dodali 7.7. v ranních hodinách. Při odnosu starého spotřebiče, lednice, pracovníci logistické firmy poškodili lino v patře před výtahem. Toho jsem si všiml při úklidu nepořádku, který při přesunu lednice vznikl, když už pracovníci přepravní služby byli pryč. Nedovolal jsem se jim kvůli nahlášení a v následném rozhovoru s linkou f. Datart mi řekli, ať vše nafotím a zašlu na reklamace. Nafotil jsem, odeslal. Čekal jsem, že se situace bude řešit. Lino ve společných prostorách se dělalo minulý rok.
Od té doby Datart i ASEN tvrdí, že zaměstnanci přepravní služby nic nezničili. I když jsem doložil fotky poškozeného lina i fotky z výpisu hovorů, kvůli nedovolání se řidičům.
Kvůli nepořádku ze staré lednice(prach a voda)a problému dostat lednici do výtahu věřím, že pracovníci přepravní služby nezaznamenali, že při naklánění lednice vykousli lino o velikosti koruny, ale lino poškodili, to je realita.
Firmy tvrdí, že přepravci nic nezničili, já jim tvrdím že ano.
Co s tím?
Služba "Odvoz starého spotřebiče" a "výnos do patra" u firmy Datart.
Solidní dopravce musí být pro tyto případy pojištěn. Jediným řešením je pro mne oprava poškozeného lina, respektive vyúčtování opravy přepravci/ Datartu.
|
Tweet |