Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#5955Nevyrizena reklamace po 30 dnech, nedodani reklamacniho protokolu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2015, před 9 lety

Martin Weiser

Znění stížnosti

1) spolecnost pri prebirani zbozi k reklamaci, dava k podpisu dokument, ktery sama oznazuje jako "Záznam o převzetí zboží k reklamaci", a nikoli jako reklamacni protokol, coz jeste na druhe strane tohoto formulare potvrzuje vetou: "Tento formulář slouží pouze jako záznam o převzetí zboži k reklamaci, nikoli jako reklamační protokol."

2) 29.12.2014 jsem reklamoval u spolecnosti czc.cz notebook MSI GS60 Ghost PRO, pro nekolik vad, na displayi, v konstrukci a hlavne protoze notebook padal npri kazdem zapnuti do modre obrazovky, nepomohlo ani preinstalovani windows a ovladacu.
23.1.2015 jsem se ze zakaznickeho systemu czc.cz dozvedel ze je reklamace udajne vyrizena a zbozi zasilano sluzbou DPD na mou adresu. Nedostal jsem zadne vyrozumeni o tom ze je reklamace vyrizena ani postou ani emailem. Spolecnosti jsem poslal opakovane stiznost na toto jednani, zejmena ze jsem si neobjednal dodani zbozi sluzbou DPD a uz vubec ne na adresu kde urcite nikdo neni 24 hodin denne. Zaroven jsem pozadoval predani udajne vyrizene reklamace na pobobcce kde jsem zbozi do reklamace odevzdaval. Bez odpovedi, a toto trva vice nez tri tydny, kdy neustale spolecnost tvrdi ze je vse v poradu, ale prestou nejsou schopni udajne vyrizenou reklamaci predat, tedy opravene zbozi. Toto mam i pisemne potvrzene primo z pobocky. 30 denni lhuta pro vyrizeni reklamace jiz pominula 28.1.2015.


Produkt

Notebook MSI GS60 GHOST PRO 2PE-048CZ


Požadované řešení

pozaduji odstoupeni od smouvy pro prekroceni lhuty k vyrizeni reklamace


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému