Počet nahlášených stížností: | 654 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 0 |
1) spolecnost pri prebirani zbozi k reklamaci, dava k podpisu dokument, ktery sama oznazuje jako "Záznam o převzetí zboží k reklamaci", a nikoli jako reklamacni protokol, coz jeste na druhe strane tohoto formulare potvrzuje vetou: "Tento formulář slouží pouze jako záznam o převzetí zboži k reklamaci, nikoli jako reklamační protokol."
2) 29.12.2014 jsem reklamoval u spolecnosti czc.cz notebook MSI GS60 Ghost PRO, pro nekolik vad, na displayi, v konstrukci a hlavne protoze notebook padal npri kazdem zapnuti do modre obrazovky, nepomohlo ani preinstalovani windows a ovladacu.
23.1.2015 jsem se ze zakaznickeho systemu czc.cz dozvedel ze je reklamace udajne vyrizena a zbozi zasilano sluzbou DPD na mou adresu. Nedostal jsem zadne vyrozumeni o tom ze je reklamace vyrizena ani postou ani emailem. Spolecnosti jsem poslal opakovane stiznost na toto jednani, zejmena ze jsem si neobjednal dodani zbozi sluzbou DPD a uz vubec ne na adresu kde urcite nikdo neni 24 hodin denne. Zaroven jsem pozadoval predani udajne vyrizene reklamace na pobobcce kde jsem zbozi do reklamace odevzdaval. Bez odpovedi, a toto trva vice nez tri tydny, kdy neustale spolecnost tvrdi ze je vse v poradu, ale prestou nejsou schopni udajne vyrizenou reklamaci predat, tedy opravene zbozi. Toto mam i pisemne potvrzene primo z pobocky. 30 denni lhuta pro vyrizeni reklamace jiz pominula 28.1.2015.
Notebook MSI GS60 GHOST PRO 2PE-048CZ
pozaduji odstoupeni od smouvy pro prekroceni lhuty k vyrizeni reklamace
|
Tweet |