Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.7. mi společnost NOVEXPLUS zaslala prostřednictvím Zásilkovny balíček s číslem ***.
Dne 7.7. jsem dostal vyrozumění, že je zásilka připravena k výdeji na výdejním místě. Zadal jsem prodloužení výdeje o jeden den (do 10.7. 23:59). Dne 10.7. v 18:00 jsem chtěl zásilku z boxu vyzvednout, ale nebylo to možné. V mé aplikaci v telefonu bylo uvedeno, že vypršela doba pro vyzvednutí zásilky a že zásilka byla vrácena odesílateli. Což jsem společnosti Novexplus i Zásilkovně dokládal printscreeny svého telefonu ze dne 10.7.
Dodnes jsem ani od Zásilkovny ani od Novexplus nedostal zprávu, kde můj balíček je.
Dne 27.7. jsem společnosti Novexplus napsal, že odstupuji od kupní smlouvy, protože mi nebyla zásilka doručena a žádal jsem o vrácení peněz včetně přepravného. Odpověděli jen, že jsem si balíček nevyzvednul a dále nereagují.
Ve stejné věci jsem podal stížnost na Zásilkovnu (https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/59371/ztraceny-balik-a-tristni-komunikace-zakaznickeho-servisu) a na základě stanoviska dTestu právě písemně odstoupil od kupní smlouvy s Novexplus.
Krycí plachta na bazén černá 244 cm od společnosti NovexPlus s.r.o.
vrácení peněz včetně přepravného
|
Tweet |