| Počet nahlášených stížností: | 187 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes 2.8.2022 v 11:31 mě bylo SSM zprávou oznámena platba 299,-Kc pro ESR Live za Game Service CFM ,kterou jsem neuskutečnila a ani nevím o co se jedná .Bylo mě doporučeno podívat se moje.o2platba.cz.A pozdrav Vaše o2.
Vše jsem udělala,ale nic jsem nenašla a vyučtování mám až 20.8.2022 také jsem volala na info linku o2 kde jsem nebyla spojena na žádného operátora.
Mám pocit že se jedná podvod a prosím o radu . Děkuji Hanáková V.
Ráda bych zrušila tuhle platbu než proběhne a nevím jak to udělat, mám obavy abych neplatila částku každý měsíc a vůbec nevím za co.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitelka taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.
Vyjádření dTestu
Spotřebitelka nás informovala, že se jí povedlo se společností spojit a záležitost vyřešit. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.