Počet nahlášených stížností: | 361 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 23. 7. byl můj otec na prodejně Okay v Žatci, kde si chtěl zakoupit náhradní bombičku do svého přístroje soda stream. Oslovil místní prodejkyni s tím, aby mu poradila, kde daný produkt najde (prázdnou měl s sebou). Opáčila, že od společnosti soda stream již na prodejně nemají, ale že si má koupit bombičku od jiného výrobce. Zeptal se, zda nevadí, že to je od jiného výrobce. Odpověděla, že to nevadí, že si tento konkrétní typ lidé do soda streamu normálně kupují, a že s tím není problém. Koupil si tedy tuto novou a prázdnou od soda streamu jim tam nechal. Bohužel však odešel bez dokladu, který mu paní na pokladně k výrobku nedala. Když přišel domů, bombička do přístroje nepasovala a soda stream poníčila. Vrátil se tedy druhý den zpět do prodejny s tím, že chce tuto vrátit a chce zpět i tu původní prázdnou od soda stream. Prodavači ho na prodejně odbyli s tím, že pokud nemá stvrzenku, má smůlu. Řekl tedy, že si stáhnul potvrzení z banky, že zde platil kartou den předtím, kde měl uvedeno i datum a místo transakce. Po dalších hádkách přišel vedoucí prodejny Žatec s tím, že nemá čas hledat nějaký jeho doklad, že si na to měl dát pozor sám a že není jejich povinnost hlídat stvrzenky zákazníkům. Že od něj zboží nevezme a že to je jeho problém, že si koupil zboží, které mu tam nesedělo. Když mu otec řekl, že mu to jeho zaměstnanec poradil, opáčil, že to není jeho starost a odmítl mu i vrátit jeho původní prázdnou bombičku. Choval se k němu arogantně, až sprostě a vrcholem všeho bylo, když mu otec řekl, že se chová povýšeně a měl by se nad sebou zamyslet, tak odpověděl „a ty jsi zase starej a blbej“. Otce to velice rozrušilo a nyní marodí kvůli prodělané mrtvičce. Nakonec jsem zavolala na zákaznickou linku Okay já (29. 7. ). Kde jsem se po dotazu, zda je možné nechat si vystavit novou stvrzenku za nákup, když tu papírovou ztratím, dozvěděla, že takovou informaci neví a že si mám zavolat na konkrétní prodejnu. Volala jsem tedy tam, kde jsem mluvila s panem E. (29. 7. ve 12:09), o kterém jsem přesvědčena, že je i zmíněným vedoucím prodejny, protože se choval stejně arogantně jako mi i vyprávěl otec. Po dotazu výše uvedeném mi pan Erne řekl, že je to samozřejmě možné. Když jsem ho konfrontovala s tím, proč tedy mému otci stvrzenku nedali, řekl mi, že si to má zákazník hlídat sám a že na stvrzence stejně není patrné, o jaký produkt se jedná. Řekla jsem mu, že pokud mu vytisknou duplikát stvrzenky, musí na něm být přece uvedeno i o jaké se jedná zboží. Na to mi odpověděl, že to nejde, že pokud si zákazník přijde s potvrzením z banky, tak tam také není uvedeno, za co to platil. Tak jsem mu řekla, že tam byl ten den pouze jednou a že je na potvrzení uvedeno datum a tím pádem musí být zřejmé, jaký produkt si tam kupoval. Kontroval tím, že pokud zákazník nezná artikl, tak prodejce stvrzenku nevytiskne. Řekla jsem mu tedy, že si neumím představit, že bych jako zákazník přišla s potvrzením z výpisu z karty do obchodu s tím, že chci vytisknout kopii dokladu a nevěděla bych, co jsem si tam vlastně kupovala. A že samozřejmě otec ví, co si tam kupoval, že šlo o bombičku, kterou tam druhý den vzal osobně spolu s výpisem z karty, tak netuším v čem je problém. Řekl mi, že už mi to řekl nejméně 4x a že mi to již nemíní opakovat. Že pokud zákazník nemá výpis z karty, nezná artikl, nemůžou mu nic vytisknout. Trpělivě jsem mu proto zopakovala, že výpis máme, víme, o jaký artikl se jedná, tak proč mu to nedali. Řekl, že není jejich starostí hlídat doklady zákazníků a nemají čas na to jim to hledat a tisknout. Řekla jsem, že mu paní na pokladně doklad ani nedala, neustále mi však skákal do řeči, tak jsem s ním hovor ukončila s tím, že zavolám na nějaké kompetentnější místo. Dovolala jsem se opět na zákaznickou linku (29. 7. ve 12:15), kde jsem mluvila s operátorem, kterému jsem vše vyložila. Řekl mi, že tuto situaci musím řešit na dané prodejně. Opáčila jsem, že tam to řešit nejde, že si pan E. evidentně myslí, že je nejméně generálním ředitelem společnosti Okay a podle toho se taky k zákazníkům chová. Že chci tedy mluvit s někým, s kým bych mohla řešit stížnost. Dušoval se, že to předá dál a že se mi v pátek 30. 7., nejpozději v dalším týdnu někdo ozve. Když jsem se zeptala na jméno, řekl mi, že se jmenuje D., operátor číslo 3. Nicméně do této doby se mi nikdo samozřejmě neozval. Moje roztrpčení se každým dnem, co vidím reklamy na společnost Okay, rapidně zvyšuje. Chtěla bych, aby toto brali potencionální zákazníci Okay jako odstrašující případ. Podotýkám, že bombička stála 179,-, nejde tedy o peníze, ale o prostý princip. Již jsem v minulosti slyšela stížnosti na tuto pobočku v Žatci, ale jak jsem se informovala, nejedná se pouze o tuto prodejnu. Okay celkově kašle na zájmy zákazníka, ale nedivím se tomu, pokud zaměstnává podobná individua.
Referenční číslo z výpisu z karty ***, nákup proběhl 23. 7.
Tisk účtenky, vrácení nepotřebné bombičky prodejně a vrácení peněz, navrácení prázdné bombičky soda stream
|
Tweet |