Společnost


MigoShop-CZ

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59674Zaslán jiný produkt, eshop nereaguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2022, před rokem

Romana Ďásek Šurdová

Znění stížnosti

Byl mi zaslán zcela jiný produkt, než bylo uvedeno na stránkách eshopu a vůbec ne v takové hodnotě za jaký jsem ho pořídila. Dodáno bez faktury.
Eshop, nereaguje, nekomunikuje. Není zde možnost výrobek vrátit ve 14 denní lhůtě aby mi byly navráceny peníze. Není zde uvedena adresa ani telefon.
Je zde pouze email, ale jak jsem již zmiňovala bez odezvy. Facebook bez odezvy. Messenger uvedený nefunguje.


Produkt

Odstraňovač chloupků Philips model 2022. https://happyshop-cz.com/produkt/odstranovac-chloupku/


Požadované řešení

Zboží bych chtěla pouze vrátit v zákonné lhůtě a obdržet své peníze zpět.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému