Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 2 |
Zakoupila jsem u společnosti Flixbus cestu do Berlína a zpět pro sebe, manžela a pro dvě děti se třemi jízdními koly. Společnost poté zpáteční spoj zrušila, na což mě upozornila 14 dní předem. Nabídla mi cestu jiným spojem, žádný z nabídnutých spojů již ale neřeší dopravu jízdních kol. Z tohoto důvodu jsem byla nucena celou cestu zrušit (včetně cesty tam). Stornování cesty tam mi ale společnost neumožnila, storno cesty je možné pouze výměnou za poukázku, nikoliv za vrácení peněz. Považuji tyto okolnosti za zaviněné společností (o tom, že musím zrušit i ubytování, ani nemluvím). Myslím, že by v tomto případě by měla společnost celou částku vrátit na účet. Nemohu za to, že avizovaný zpáteční spoj je bez náhrady zrušen. Společnost FlixBus nabízí možnost obrátit se na ni prostřednictvím prefabrikovaných dotazů, což značně ztěžuje komunikaci v takovémto případě.
Jako řešení bych považovala zajištění již objednané služby (odvoz naší rodiny i s koly do Berlína a zpět), pokud tuto zaplacenou službu společnost nemůže zajistit, jeví se mi jako adekvátní vrácení zaplacené částky za obě cesty v plné výši.
|
Tweet |