Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:317
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59900Opakovaná velká zpoždění vlaků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2022, před rokem

Pavla Sokolová

Znění stížnosti

Cestovala jsem dne 22.6.2022 do Prahy RJ1002 z Hranic n.Moravě. Vlak měl asi 1,5 hodiny spoždění. To se zkrátka může stát. Technická závada, problem na trati, apod.
Ovšem dne 29.6.2022 jsem cestovala znovu do Prahy tímtéž spojem. Již při příchodu před plánovaným odjezdem jsem zjistila, že vlak má spoždění 100 minut. Po téměř 2 hodinovém čekání ohlášené spoždění narostlo na 120 minut, pak na 150 a tak jsem se vydala na informace Ragiojetu na nádraží, kde mi bylo řečeno, že vlak má spoždění proto, že čeká na “humanitární vlak” v Polsku, který se na něj připojí a že nikdo neví, kdy přijede. A že se toto děje posledních několik týdnů vždy na tomto spoji. Regiojetem jsem nakonec neodjela, naskočila jsem s dalšími 2 cestujícími do prvního vlaku, který jel na Prahu a ještě před odjezdem jsme stačili zaznamenat, že spoždění zmíněného vlaku RJ narostlo na 220 minut.
Je pěkné, že RJ humanitární transport a byla bych to i respektovala. Ale kdeje respekt k Vašim platícím cestujícím? Podotýkám, že jsem cestovala do Prahy pravidelně, téměř výhradně Regiojetem Jsem stálý zákazník/cestující a vždy jsem byla velmi spokojená. Pokud RJ vozí cetující z Ukrajiny do Česka a zpět, musí tím omezovat základní vnitrostátní přepravu? A pokud to jinak nejde, nebylo by slušné a fér vůči Vašim platícím zákazníkům je dopředu upozornit, že tato situace (myslím extrémní spoždění) může nastat, ať si mohou vybrat, zda to chtějí risknout nebo ne?
Vždy jsem na služby Regiojetu pěla chvály, oproti českým drahám jste byli spolehlivější, poskytované služby byly kvalitnější a pod. Bohužel za poslední týdny jsem velmi zklamaná. Podotýkám, že to že RJ jezdí se spožděním, už se stalo standardem. Ovšem zjištění, že si svých platících zákazníků neváží, nechávají je čekat na nádražích bez vysvětlení a nějaké podpory, je špatně
Abych to shrnula, od poslední zkušenosti s RJ necestuji a rozhodně si netroufnu to někomu doporučit. Je mi to opravdu líto.


Požadované řešení

Začněte si víc vážit svých zákazníků a dodržujte služby a termíny, které nabízíte.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému