Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po krátké době reálného užívání trampolíny (pár týdnů) nám popraskaly švy, rozpáral se zip, rozlámaly umělohmotné karabinky a odpáraly další různé části na ochranné síti. Kromě toho se ukázaly i závady na ochranném polštáři, ale s těmi jsme se sami smířili. Trampolínu jsme kupovali koncem jednoho léta, jen jsme ji vyzkoušeli a za pár týdnů schovali na zimu, jakmile jsme ale znovu další sezonu začali používat začaly vady postupně vznikat a do konce léta byla síť prakticky neochranná. Sice jsme po předchozí domluvě mohli zaslat jen vadné části zboží k reklamaci, tudíž jsem měla radost, že nám tato firma vychází vstříc. Ale brzy mě radost přešla. Zamítnutá reklamace byla samozřejmě z důvodů toho, že jsme si to způsobili sami. Máme malé děti, které by svou silou nebo vahou nebyly schopny nic z toho zapříčinit. Pokud prodávám nějaké zboží pro jisté účely, mělo by být z materiálů, které alespoň ty 2 roky záruční doby předpokládané zatížení zvládne. Pokud nezvládne, tak prodávající by měl převzít zodpovědnost za to, že takový nekvalitní produkt prodává a nezneužívat formulací typu "opotřebení", "zacházení spotřebitele" apod.
Trampolína sama o sobě nemá další vady (prozatím). Dá se používat, ale ochranná síť nezajišťuje dokonalou ochranu zvláště menším dětem, které mi z trampolíny mohou nezapnutým zipem vypadnout ven.
Již v zadání reklamace jsem chtěla opravu, nebo výměnu vadné části trampolíny.
|
Tweet |