Společnost


Zásobování a.s.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#5992Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2015, před 9 lety

František Lízal

Znění stížnosti

Po krátké době reálného užívání trampolíny (pár týdnů) nám popraskaly švy, rozpáral se zip, rozlámaly umělohmotné karabinky a odpáraly další různé části na ochranné síti. Kromě toho se ukázaly i závady na ochranném polštáři, ale s těmi jsme se sami smířili. Trampolínu jsme kupovali koncem jednoho léta, jen jsme ji vyzkoušeli a za pár týdnů schovali na zimu, jakmile jsme ale znovu další sezonu začali používat začaly vady postupně vznikat a do konce léta byla síť prakticky neochranná. Sice jsme po předchozí domluvě mohli zaslat jen vadné části zboží k reklamaci, tudíž jsem měla radost, že nám tato firma vychází vstříc. Ale brzy mě radost přešla. Zamítnutá reklamace byla samozřejmě z důvodů toho, že jsme si to způsobili sami. Máme malé děti, které by svou silou nebo vahou nebyly schopny nic z toho zapříčinit. Pokud prodávám nějaké zboží pro jisté účely, mělo by být z materiálů, které alespoň ty 2 roky záruční doby předpokládané zatížení zvládne. Pokud nezvládne, tak prodávající by měl převzít zodpovědnost za to, že takový nekvalitní produkt prodává a nezneužívat formulací typu "opotřebení", "zacházení spotřebitele" apod.


Produkt

Trampolína sama o sobě nemá další vady (prozatím). Dá se používat, ale ochranná síť nezajišťuje dokonalou ochranu zvláště menším dětem, které mi z trampolíny mohou nezapnutým zipem vypadnout ven.


Požadované řešení

Již v zadání reklamace jsem chtěla opravu, nebo výměnu vadné části trampolíny.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému