Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:521
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#5995Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2015, před 9 lety

Hana Odehnalová

Znění stížnosti

Zakoupili jsme v 12/2013 sušičku, kterou jsme postupně 4x reklamovali. Chladservis uznal čtyři reklamace, při čtvrté, kterou jsme nahlásili 12/2015 nám doporučili opravu odmítnout a požádat o vrácení peněz nebo výměnu výrobku. Společnost Mall však čtvrtou reklamaci neuznala, a to na základě technika, kterou naši sušičku nikdy neviděl. Navíc toto řešení nám doporučila i paní na zákaznické lince. Bohužel Mall trvá na špatné údržbě, přestože technik sdělil, že se jedná o jednu z častých oprav u tohoto typy sušičky, díky konstrukci výrobku. Obrátíme se na soud. Velmi špatná komunikace, přestože každou odpověď začínají velmi mile slovy: je nám líto...


Produkt

sušička AEG T75470AH


Požadované řešení

výměna zboží nebo navrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému