Počet nahlášených stížností: | 521 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 6 |
Zakoupili jsme v 12/2013 sušičku, kterou jsme postupně 4x reklamovali. Chladservis uznal čtyři reklamace, při čtvrté, kterou jsme nahlásili 12/2015 nám doporučili opravu odmítnout a požádat o vrácení peněz nebo výměnu výrobku. Společnost Mall však čtvrtou reklamaci neuznala, a to na základě technika, kterou naši sušičku nikdy neviděl. Navíc toto řešení nám doporučila i paní na zákaznické lince. Bohužel Mall trvá na špatné údržbě, přestože technik sdělil, že se jedná o jednu z častých oprav u tohoto typy sušičky, díky konstrukci výrobku. Obrátíme se na soud. Velmi špatná komunikace, přestože každou odpověď začínají velmi mile slovy: je nám líto...
sušička AEG T75470AH
výměna zboží nebo navrácení peněz
|
Tweet |