Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#59975Nepřipsané platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2022, před rokem

Marketa Hanakova

Znění stížnosti

Povinné ručení platím již nekolik let převodem z účtu v Eur mimo, který je z banky mimo ČR. Již po několikáté mě Allianz po několika týdnech nedohledala platbu a posléze mi oznámila, že dlužím. Absolutně nereagují na mé emailové vyzváni, a dále důkazy o platbě! Nevím jak to řešit.


Produkt

Osobní automobil škoda *** a číslo smlouvy ***


Požadované řešení

Neokradat zákazníka s jako chybami, že dohledána platba, je ta , co už byla zaplacena, a požadovat uhrazení již uhrazene platby. Byt vice kompetentní.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému