Společnost


ALFA Security Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5998Nevrátené peniaze za tovar

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2015, před 6 lety

LUbica Polnerová

Znění stížnosti

Minulý rok (2014) som si objednala cez internetový obchod Dumshop bundu (inzerovali na slovenskej stranke www.bazar.sk). Dodanie trvalo veľmi dlho, bunda nakoniec došla - poštovné som nemala platiť (mali akciu) nakoniec som ho zaplatila. Bundu som preberala na dobierku - čiže ma to stálo 198 eur (bunda) + 10 eur (poštovné). Namiesto veľkosti M mi došla veľkosť XXL. Zareagovali, že mi bundu vymenia, čo sa nestalo.následne, že mi pošlú naspäť peniaze a ja mám bundu potom poslať naspäť. Toto trvalo od apríla 2014. Raz napísali, že už peniaze poslali - neprišlo nič. Vraj nemali dosť prostriedkov. Telefon absolútne nedvíhajú a na maily odpovedajú iba niekedy - väčšinou absolútne nereagujú. Nakoniec som písala recenziu na Heureka - na ňu zareagovali, že mám poslať bundu naspäť aj s reklamačným formulárom. To ma stálo dalších 13 eur. Napísali že, bundu prevzali, reklamáciu uznali, peniaze mi pošlú ešte v onen týždeň. Prešiel další mesiac a nič. Ziadne odpovede na maily (píšem každý deň.) Už som písala aj na obchodnú inšpekciu - ale riešenie žiadne. Súd ma vyjde drahšie ako bunda. Som zúfalá.


Produkt

bunda MES


Požadované řešení

vrátenie 224 eur - urgentne


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2015 16:27, před 6 lety

Pokud byla reklamace vyřešena odstoupením od kupní smlouvy, měla by spotřebitelce být vrácena zaplacená kupní cena ve lhůtě pro vyřízení reklamace. Jinak se společnost ocitá v prodlení.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 13:51, před 6 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.