Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#59984Nevhodné chování řidiče a neoprávněně naúčtovaný příplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2022, před rokem

Dana Morávková

Znění stížnosti

Na trase Praha Salzburg i na trase Budapešť Praha byli řidiči milí a ochotní avšak na trase Udine Budapešť řidič Budapešti s námi jednal arogantně a potupně, museli jsme odmontovat přední kola a sami vložit jízdní kola do prostoru pro zavazadla ( na ostatních trasách je řidiči upínají do zadních nosičů) a ještě zaplatit příplatek za cyklobrašny, nedovolil nastoupit do autobusu, dokud jsme příplatek za cyklobrašny nezaplatili, tvrdil, že pár cyklobrašen jsou 2 zavazadla, ačkoli součty jejich rozměrů a i hmotností ani nedosahují dimenze 1 zavazadla a pár cyklobrašen je považován za 1 kus,což nám potvrdili i řidiči na výše zmíněných trasách, kteří žádné příplatky nepožadovali. Cítili jsme se ponížení a bezmocní, řidič nám ani nedovolil sednout si na místa dle našich jízdenek, ta již byla obsazená, ale ani na volné dvojsedadlo a museli jsme si v autobuse sednout každý zvlášť. Žádáme o navrácení neoprávněně vynuceného pŕiplatku a kompenzaci za sprosté jednání.
Dana Morávková


Produkt

Flixbus Udine Budapešť


Požadované řešení

Navrácení pŕiplatku na účet a vyplacení kompenzace za hrubé jednání


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému