Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 2 |
Na trase Praha Salzburg i na trase Budapešť Praha byli řidiči milí a ochotní avšak na trase Udine Budapešť řidič Budapešti s námi jednal arogantně a potupně, museli jsme odmontovat přední kola a sami vložit jízdní kola do prostoru pro zavazadla ( na ostatních trasách je řidiči upínají do zadních nosičů) a ještě zaplatit příplatek za cyklobrašny, nedovolil nastoupit do autobusu, dokud jsme příplatek za cyklobrašny nezaplatili, tvrdil, že pár cyklobrašen jsou 2 zavazadla, ačkoli součty jejich rozměrů a i hmotností ani nedosahují dimenze 1 zavazadla a pár cyklobrašen je považován za 1 kus,což nám potvrdili i řidiči na výše zmíněných trasách, kteří žádné příplatky nepožadovali. Cítili jsme se ponížení a bezmocní, řidič nám ani nedovolil sednout si na místa dle našich jízdenek, ta již byla obsazená, ale ani na volné dvojsedadlo a museli jsme si v autobuse sednout každý zvlášť. Žádáme o navrácení neoprávněně vynuceného pŕiplatku a kompenzaci za sprosté jednání.
Dana Morávková
Flixbus Udine Budapešť
Navrácení pŕiplatku na účet a vyplacení kompenzace za hrubé jednání
|
Tweet |