Počet nahlášených stížností: | 135 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 16.6. 2022 jsem na pobočce prodejny Hecht, kapitána Jaroše 836/66 Svitavy Lány 56802, mail prodejna.svitavy@hecht.cz
tel. 460 000970 reklamoval křovinořez značky Hecht 135 BTS. Zlomilo se mi při sekání madlo a od začátku co jsem křovinořez koupil nefungoval správně, když jsem stáhl sytič motor se vypnul, takže jsem musel jet pořád na třetinu sytiče. Žací nůž byl součástí balení a bylo mi řečeno že není kvalitní, že pro sekání je třeba jej koupit zvlášt, ohnul se po pár použitích. Reklamoval jsem křovinořez jako záruční opravu, záruka je 3 roky, protože jsem si ještě připlatil prodloužení záruky. Necelý týden před vypršením termínu 30 dnů do kterého měla být oprava provedena mi z prodejny Hecht Svitavy zavolali, že záruka mi nebyla uznána, ale pokud chtějí, že mi ho opraví na moje náklady. Teprve včera mi došla sms, že je reklamace hotova. Vidím v tom jasné nedodržení termínu záruční opravy a prasklé madlo byla podle mě mechanická vada už z výroby, musel jsem jej utahovat pořád dokola. Stejně tak stroj nepracoval správně od první minuty, co jsem jej koupil. Už jsem měl v minulosti dva křovinořezy a oba vydrželi bez problémů několik let, tady bylo všechno špatně od první minuty, asi součástky made in China. Proto prosím o prošetření mojí stížnosti. Podle mě bych měl mít nárok na vrácení peněz, nebo alespon jejich části při nedodržení termínu opravy. Díky Dobeš Jiří, mail dobesjcentrum.cz tel. 731906013
koupeno v Hecht, kapitána Jaroše 836/66 Svitavy Lány 56802, dne 17.5. 2022 Typ křovinořezu Hecht 135 BTS za cenu 2990 kč plus prodloužená záruka 299 kč
vrátit peníze, nebo alespon určitou část
|
Tweet |