Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2761
Z toho za letošní rok:30
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 505 stížnostech.

#6010Překvapivé stržení platby z karty za VIP členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2015, před 7 lety

jana chromcová

Znění stížnosti

Přihlásila jsem se do uvedené seznamky.....a abych mohla komunikovat a vidět fota, program chtěl zaplatit a vybrala jsem si pouze měsíční poplatek 149,-Kč, který jsem hradila převodem 16.1.2015.
16.2.2015 mi byla najednou stržena částka 2247,-Kč

Nyní bych ráda ukončila členství, ale nevím jak, program mi to nějak neumožňuje.
Prosím, poraďte co s tím mám dělat?

Děkuji Chromcová


Požadované řešení

Ukončit členství


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 17:40, před 7 lety

Služby, se kterými je spojen zpoplatněný smluvní vztah, se prodlužují o stejnou již dříve smluvně sjednanou dobu trvání závazku, pokud spotřebitel smlouvu nevypoví během výpovědní lhůty před uplynutím smluvní doby. Zpoplatněný smluvní vztah musí být dle obchodních podmínek vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy - nebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty.

Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu je účinná jen v případě, že bude podána formou výslovného, písemného prohlášení. Ačkoliv tuto podmínku považujeme ve spotřebitelských smlouvách za nepřiměřenou, jedná se o jediný spolehlivý způsob, jak spotřebitelka může vypovězení smlouvy později prokázat (pokud výpověď zašle doporučeně a nejlépe s dodejkou). V tomto konkrétní případě je otázkou, jaké služby byly objednány, zda byla řádně sjednána cena a splněna informační povinnost. Doporučujeme v této záležitosti uplatnit reklamaci výše platby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt, doporučujeme též spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum (http://www.evropskyspotrebitel.cz/), které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.