Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem v tomto klenotnictví stříbrný prsten v hodnotě 690 Kč. Nosila jsem ho pouze jeden den a vypadl kamínek.
Proto jsem nečekala a šla opět do prodejny z důvodu reklamace.
Do žádosti o reklamaci jsem nechala zapsat mou podmínku, že odmítám opravu šperku a vyžaduji výměnu za jiný šperk, nebo vrácení částky.
Reklamace byla provedena, avšak šperk opravily a pokusily se mi ho vrátit, čímž porušily mou podmínku. Odmítly mi vyhovět a k tomu všemu presonál prodejny,(pokladní a vedoucí prodejny), byly nepříjemní a vymlouvaly se na to, že jiný způsob není a ony to údajně neovlivní. Prsten mi prodali v krabičce na náušnice a po reklamaci mi ho dokonce chtěli dát v obyčejném igelitovém sáčku, který nezabrání poškození šperku. Informovala jsem se, že do půli roku od koupi mám právo na výměnu za jiný šperk avšak ony mi tuto možnost odepřely.
stříbrný prsten
Jediné řešení z mého pohledu je buďto vrácení peněz, výměna za jiný šperk, nebo sleva na zboží na které bychom se shodli s prodejcem.
|
Tweet |