Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#60177Zadané místo řidičem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2022, před rokem

Jan Valach

Znění stížnosti

Dobrý den.Dnes ráno jsem cestoval do Vídně z hl.nadr. odjezd měl být 3 ráno autobus měl cca 15 min. Zpoždění tomu docela rozumím ale zaplatil jsem jsi sedadlo 1a panorama 29 Kč a řidič měl připomínky zvyšoval na mě hlas že je německy dopravce ať jsi Sednu kde je volno a dvě mladé slečny co měli sedět taky v předu na proti vyhnal dál jsi tam pásy a deku a šel spát.cely přední prostor uzavřel.byl jsem zklamaný když mám rezervaci a musím jsi hledat po celém buse místo.doufam že se slečny taky ozvali.


Požadované řešení

Zlepšit chování šoféru a služeb


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému