Počet nahlášených stížností: | 426 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 7 |
Dnes jsem u Vás byla nakoupit s kočárkem a synem. Udělala jsem nákup za 900 a neprohledla obal u každého zboží. U pokladny jsem si všimla, že u mražených knedlíků je nařízlý obal, tak jsem to paní pokladní ukázala a ona mi řekla, že jsem to roztrhla já nehtem, chodím k vám nakupovat do stejné prodejny již 10 let a nikdy jsem nebyla takové prase, abych vám tam trhala zboží jak mi paní tvrdila a donutila mě to koupit. Je jasně vidět, že je zboží rozřízlé. Jen jsem vám chtěla oznámit, že po tomto nařčení k vám již nikdy nevkročim, paní mě opravdu urazila. Pěkný den
Požadovala jsem výměnu před zaplacením, ale paní že jsem si to rozbila sama. Což není pravda.
|
Tweet |