Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:426
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#60211Neslušná pokladní

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2022, před rokem

Lucie Vlčková

Znění stížnosti

Dnes jsem u Vás byla nakoupit s kočárkem a synem. Udělala jsem nákup za 900 a neprohledla obal u každého zboží. U pokladny jsem si všimla, že u mražených knedlíků je nařízlý obal, tak jsem to paní pokladní ukázala a ona mi řekla, že jsem to roztrhla já nehtem, chodím k vám nakupovat do stejné prodejny již 10 let a nikdy jsem nebyla takové prase, abych vám tam trhala zboží jak mi paní tvrdila a donutila mě to koupit. Je jasně vidět, že je zboží rozřízlé. Jen jsem vám chtěla oznámit, že po tomto nařčení k vám již nikdy nevkročim, paní mě opravdu urazila. Pěkný den


Požadované řešení

Požadovala jsem výměnu před zaplacením, ale paní že jsem si to rozbila sama. Což není pravda.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému