Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:91
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60331Reklamace - zatím bez řešení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2022, před rokem

Adéla Stonawská

Znění stížnosti

Podávali jsme se svou přidělenou delegátkou reklamaci na hotel Michelangelo Resort na ostrově Korfu, který jsme zakoupili na stránkách TravelPortal u společnosti Bluestyle. Ubytování nevyhovující, neodpovídalo 4* hotel, jak bylo uvedeno, nefunkční vybavení pokoje, špína, prach, požadovaný úklid neproběhl ani na požádání, ručníky nevyměněné, nefunkční odpad v koupelně, sprcha také zničená, nefunkční TV, fén s obnaženými dráty jsem se neodvážila použít.

Doba 30 dní pro vyjádření společnosti uběhla a nikdo se neozval. Psala jsem další 2 emaily na kontakt, který jsem nalezla na stránkách společnosti a nikdo nereaguje - v emailu přiloženy fotky i reklamační protokol.


Produkt

Korfu - Michelangelo Resort, 4*hotel, který absolutně neodpovídal cenou ani kvalitou, byli jsme nespokojení, od 5.8.2022 do 12.8.2022


Požadované řešení

Finanční kompenzace, nepožadujeme slevu na další zájezd, chtěli bychom vrátit část peníz, které jsme zaplatili za zájezd a který neodpovídal popisu na stránkách. Kladný přístup k věci, ne dělat mrtvého brouka, my jsme zákazníci a zaplatili jsme nemalou částku za dovolenou.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému