Počet nahlášených stížností: | 91 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Podávali jsme se svou přidělenou delegátkou reklamaci na hotel Michelangelo Resort na ostrově Korfu, který jsme zakoupili na stránkách TravelPortal u společnosti Bluestyle. Ubytování nevyhovující, neodpovídalo 4* hotel, jak bylo uvedeno, nefunkční vybavení pokoje, špína, prach, požadovaný úklid neproběhl ani na požádání, ručníky nevyměněné, nefunkční odpad v koupelně, sprcha také zničená, nefunkční TV, fén s obnaženými dráty jsem se neodvážila použít.
Doba 30 dní pro vyjádření společnosti uběhla a nikdo se neozval. Psala jsem další 2 emaily na kontakt, který jsem nalezla na stránkách společnosti a nikdo nereaguje - v emailu přiloženy fotky i reklamační protokol.
Korfu - Michelangelo Resort, 4*hotel, který absolutně neodpovídal cenou ani kvalitou, byli jsme nespokojení, od 5.8.2022 do 12.8.2022
Finanční kompenzace, nepožadujeme slevu na další zájezd, chtěli bychom vrátit část peníz, které jsme zaplatili za zájezd a který neodpovídal popisu na stránkách. Kladný přístup k věci, ne dělat mrtvého brouka, my jsme zákazníci a zaplatili jsme nemalou částku za dovolenou.
|
Tweet |