Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#60446Podvod a okradení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 30 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2022, před rokem

Eva Jasinčukova

Znění stížnosti

Dnes 8.9.2022 v 15:30 mi volala paní že mi veze zásilku, paní jsem řekla že nejsem doma ale syn ano a peníze má připravené.Nechala jsem mu tu 2000kc (neměla jsem drobné).Za hodinu jsem dorazila domů a našla jsem tu pouze 700kc (balík stal 300kc) volám na syna a on mi odpověděl na otázku kde je zbytek peněz ze neví, že paní byla nepříjemná a on se jí bál tím pádem ji neřekl že vrací málo. Ano jeho chyba ale poté sem otevřela meil kde je že jsem zásilku platila kartou. Když jsem volala na Ppl ohrazovaly se že jsem to platila kartou a není možné aby syna někdo okradl.Nenechaly si vysvětlit, že syn žádnou kartu nemá má ji pouze manžel a má ji u sebe. žádné stržené peníze z účtu samozřejmě nejsou.
Okradla syna a ještě nějak udělala podvod s platbou . Za pár hodin sem se dozvěděla že to není poprvé co tahle paní co u nás jezdí to udělala známého také okradla o 1000 Kč. Řekla mu jinou částku.
Pokud nám váš zaměstnanec peníze nevrátí a neomluví se za podvod s kartou dám si tu práci a povedu to vys přes Českou obchodní inspekci.
Jezdila v obci Pchery


Produkt

Okradení syna a podvod a kartou


Požadované řešení

Vrácení peněz což činí 1000 kc a omluva.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému