| Počet nahlášených stížností: | 750 |
| Z toho za letošní rok: | 36 |
| Stále v řešení: | 3 |
60%
40%
Dobrý den,
k této zásilce bylo přiřazeno moje telef. číslo.
Já sice čekám zásilku z firmy czc.cz, ale úplně na jiné adrese. myslím, že někdo udělal někde chybu, nevím kde a jak.
Podle vyjádření paní z České pošty, která mi odeslala SMS s výzvou, se jedná o malý balíček a vybízí mě (jsem od Brna), abych si balíček v Mladé Boleslavi vyzvedl. A to se přiznám, i kdyby to bylo pro mě, určitě do Mladé Boleslavi nepojedu.
Je údajně svázáno s vaší firmou.
Nevím tedy, o co se jedná.
V.Ryšánek
Já čekám z czc.cz počítač, tiskárnu - dle jejich vyjádření se zásilka ztratila, czc vůbec neví kde je - to je info z dneška.
???
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V tomto případě přeřazujeme stížnost rovnou na společnost s žádostí o pomoc spotřebiteli.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.