Počet nahlášených stížností: | 654 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 0 |
Po opravě v záruční době zaslali počítač silně poškozený- poškrábaný povrch a prasklá lišta. Následně s "menšími" problémy byla reklamace uznána a vráceny peníze, avšak pouze za notebook, paměťovou kartu, která byla součásti objednávky počítače komplet i s montáži při zakoupení,nebyla ani vrácena ani vyplacené peníze. Dohaduji se s nimi ohledně paměťové kary již od 8.ledna, na peníze prý nemám nárok, jelikož není to prý součástí reklamač. řízení, ačkoli byl objednáván současně s notebookem i s požadavkem jejich montáže,což je i ve faktuře.Do 18.2. hledali notebook, aby mohli tuto paměť. kartu vrátit / od 8.1.15/, a od 18.2. stále čekám na vrácení karty, která mi bude naprosto k ničemu a i přesto ji stále nemám.Bohužel jsme opět u vás zakoupili další notebook DELL.
faktura 1113106544
Žádám o vrácení peněz za paměťovou kartu na základě nedodržení základních pravidel reklamačního řízení a na základě bezdůvodného obohacení na úkor zákazníka, který u této společnosti již koupil celkem 6 počítačů v průběhu tří let. Tímto naší důvěru bohužel ztrácí.
|
Tweet |