Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#6067Notebook Lenovo, reklamace č. 14051155

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2015, před 9 lety

Angela Procházková

Znění stížnosti

Po opravě v záruční době zaslali počítač silně poškozený- poškrábaný povrch a prasklá lišta. Následně s "menšími" problémy byla reklamace uznána a vráceny peníze, avšak pouze za notebook, paměťovou kartu, která byla součásti objednávky počítače komplet i s montáži při zakoupení,nebyla ani vrácena ani vyplacené peníze. Dohaduji se s nimi ohledně paměťové kary již od 8.ledna, na peníze prý nemám nárok, jelikož není to prý součástí reklamač. řízení, ačkoli byl objednáván současně s notebookem i s požadavkem jejich montáže,což je i ve faktuře.Do 18.2. hledali notebook, aby mohli tuto paměť. kartu vrátit / od 8.1.15/, a od 18.2. stále čekám na vrácení karty, která mi bude naprosto k ničemu a i přesto ji stále nemám.Bohužel jsme opět u vás zakoupili další notebook DELL.


Produkt

faktura 1113106544


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz za paměťovou kartu na základě nedodržení základních pravidel reklamačního řízení a na základě bezdůvodného obohacení na úkor zákazníka, který u této společnosti již koupil celkem 6 počítačů v průběhu tří let. Tímto naší důvěru bohužel ztrácí.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému