| Počet nahlášených stížností: | 187 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
Od společnosti Game service CFM mi bylo účtováno 299-,aniž bych si něco od této zlodějske společnosti něco objednával!!!Pouštěl jsem si video(recept na masove karbanátky) na seznam.cz a okamžitě mi to přesměrovalo na nějakou jinou stránku kterou jsem okamžitě znakem "X" vypnul a po 5minutach mi přišlo že platba ve výši 299kc proběhla v pořádku. Což je blbost neboť jsem s ničím nesouhlasil. A další měsíc mi přišla další SMS že platba proběhla v pořádku.coz mi štve neboť sem okamžitě volal na operátora mě sítě a ten mi zdědil že on stim nic nesvede neboť to je jiná služba atd.Takze jsem pěkně vytočený.
..Okamzite jsem službu ESR Live ve svým mobilu zablokoval a dnes mi přišla SMS že mi nemohly za službu Game service CFM provést platbu 299kc.to je vrchol drzosti!!!
Vase platba 299,0 Kc pro ESR Live za Game Service CFM prave v poradku probehla. Vsechny platby a jejich nastaveni najdete na https://moje.o2platba.cz. Vase O2
Reakce na stížnost by mela byt jednoduchá:Měli by mi vrátit 2 platby což je 598kc a já to nebudu dále rozmazavat jinak to předám své advokátní kanceláři a ta to vyřeší zřejmě jinou a ne příjemnou cestou.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace ohledně odhlášení služby nalezne spotřebitel na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms
Spotřebitel také může kontaktovat svého operátora s žádostí o zrušení těchto plateb. Tím ale nemusí dojít ke zrušení služby - je proto vhodné kontaktovat přímo společnost.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Kypru), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.