Společnost


Ticket 365 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:185
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60842Zrušené představení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2022, před rokem

Hana Mazurková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 19.12. 2020 jsem kartou zaplatila 1.180 CZK u GOPAY TICKET365.cz za 2 vstupenky na představení SHIRLEY VALENTINE v termínu 17. 05. 2021 v KD Frýdek Místek. Představení se, bohužel, díky covidu, přesouvalo, poslední termín 10. 12. 2021.

8.12.2021 mi na e-mail přišlo upozornění :

Vážení návštěvníci,

Z důvodu v souvislosti s pandemii covidu-19 se pořadatel dostal do značných ekonomických problémů a bohužel akci nebude možné realizovat a hledá se alternativní řešení pro tuto situaci a budeme se snažit Vám vracet peníze a hledat řešení této situace za kterou se velice omlouváme, kterou jsme bohužel nečekali.

Děkujeme za pochopení.

Dosud mě nikdo nekontaktoval.


Požadované řešení
Žádám o vrácení zaplaceného vstupného ve výši 1180,- Kč.


Požadované řešení

Žádám o vrácení zaplaceného vstupného ve výši 1180,- Kč.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému