Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:220
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60856Extrémně nepřesné informace a katastrofální "kvalita" hotelu Golden Sun

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2022, před rokem

Tomáš Raděj

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 16.7.2022 jsem v pobočce CK Fischer v OC Globus Brno zakoupil zájezd do hotelu Golden Sun v tureckém Beldibi a v termínu 20.-31.7.(11 nocí pro čtyřčlennou rodinu). Nejsem typ klienta, který si zakoupí tříhvězdičkový hotel a očekává kvalitu pětihvězdičkového, ale hotel lze spíše považovat za velkou nekvalitní ubytovnu v přímořské oblasti (což je de facto jediný bonus zmíněné ubytovny). Kromě nedostatečné úrovně "hotelu" rovněž zážitek z dovolené zkalilo navýsost neutěšené okolí pláže, samotné cesty na pláž a především delší vzdálenost k moři, než bylo uvedeno v popisu zájezdu. V bodech bych tedy shrnul svou stížnost takto:
1) namísto avizovaných 450 m byla i ta zcela nejkratší vzdálenost k pláži cca 750 m (viz kupříkladu i web Mapy.cz, kde lze jednoduše zjistit tento fakt).
2) pláž je zdánlivě exkluzivní pro klienty Golden Sun, ale prostředí neutěšené až hnusné, lehátka rozbitá a v nedostatečném počtu, náramek z Golden Sun se nikdo neobtěžuje kontrolovat, tudíž se de facto jedná o veřejnou pláž, jež leží pod primitivním kempem. K tomu by též bylo lze poznamenat, že ač je jistě možné diskutovat o významu sousloví "písečná pláž", lépe by vystihl pláž popis "štěrková s balvany a s betonovým chodníkem do moře".
3) tzv. all-inclusive koncept v ubytovně v podstatě nefunguje, protože jídlo je vydáváno zpoza plexisklové ohrady, díky níž personál reguluje dávky a sám často volí jídlo, jež ošidí či jehož naopak vydá nadměrné množství. Covidem se už dávno nelze ohánět a zjevně se jedná o mazanou politiku ubytovny, jak ušetřit na jídle. Jídlo samo je velmi nekvalitní, koncept celé jídelny působí jako přípravka pro vegetariány, s často nasekaným drůbežím masem nevalné kvality. Působí to tak, že se někde koupí to zdaleka nejlacinější maso a naseká mačetou, zbytky chrupavek a kostí jsou pak vmíchány do jídel, aby to mělo pseudo-masový nádech.
4) čistota je zcela nevyhovující, špatně placené uklízečky jedním a tím samým polosuchým mopem přetřou plochy, aby se neřeklo, avšak mnoho špíny zůstává. Tomu ostatně odpovídá i poloplesnivý vikslajvantový závěs v koupelně s plesnivými stropy a rohy.
5) nikde se nelze dozvědět, výmluvně až po příjezdu na místo, že největší lákadlo ubytovny, mluvíme-li o rodinách s dětmi (tobogán), funguje pouze dvě hodiny během dne (11-12, 16-17). Dvakrát jsme zažili puštění tobogánu až okolo 16:15 a to teprve poté, co jsem zašel osobně na recepci. Mezitím se ale ušetřilo za 15 minut chodu, což asi nebylo k zahození.

Bylo by možné pokračovat tím, že jednou chybělo prostěradlo, jindy se místo prostěradla dala extrémně špinavá deka, na podlaze pokoje byly mastné skvrny od předchozích ubytovaných a ty jsme si museli vydrhnout sami, jelikož to už vyžadovalo určité úsilí a to po mizerně placených líných dam nebylo možné požadovat.
S pozdravem Tomáš Raděj


Produkt

Golden Sun Beldibi, Turecko


Požadované řešení

Požaduji finanční kompenzaci ve výši 25% celkové ceny zájezdu. Zde též nutno podotknout, že naše znechucení ze zakoupených služeb (a zvláště vzdálenost k moři, hnusné okolí pláže, jakož i pláž samotnou, plus otřesnou úroveň hotelových služeb) jsme kromě diskuse s recepcí (ohledem služeb) řešili tak, že celkem sedm nocí jsme strávili ve dvou hotelech v Antalyi a v ubytovně Golden Sun jsme spali pouze 4 noci ze zakoupených 11 nocí.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému