Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:100
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60954Nevracená záloha

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2022, před rokem

Balžima Cikhardtová

Znění stížnosti

V březnu 2022 moje sestra z Petrohradu zaplatila hotel v Římě na 30 dní v září, dávala velký pozor na možnost vracení zálohy, protože nevěděla jak přesně ji dají dovolenou v práci. Ještě v době kdy byla možnost 100% vracení zálohy stornovala rezervaci a zarezervovala hotel na týden, který ona musela zaplatit s mojí bankovní karty, protože její karta už nešla použit kvůli sankcím. Sestra kvůli tomu psala emaily, že by chtěla vrátit peníze za storno předchozí rezervaci na mojí kartu, která je česká, a není pod sankcemi, stejně tak, jak je napsáno na profilu v krátkých dotazích a odpovědích: má byt možnost vrátit peníze na jinou kartu. Dostala akorát odpovědí jakože to nejde, žádné logické vysvětlení proč to nejde. A když přijela ke mě na návštěvu sestra z Římu tak napsala na mě v Čechách plnou moc s tím abych mohla vymáhat ty peníze za ní i u soudu. A peníze společnost Booking.com za stornovaný hotel vrátila až v září na nějaký bonus na účet mé ségry, a to je prý nějaký druh bonusu který se nedá vrátit jako peníze na kartu. Ten bonus platí na 3 roky.
Všechno by nic, ještě dobrý, akorát nikdo neví jestli jednomu největšímu šílenci v Rusku v hlavě necvakne další elektrický zkrat a ségra nebude schopna ani dostat vízum ke mě aby viděla i neteř a synovce. Tak chceme opravdu mít jistotu a požadujeme od společnosti vrácení zálohy na kartu, ne nějaké bonusy - jak to bylo slíbeno při rezervaci hotelu. V případě že bude schopná požádat o šengén znovu třeba zase do Italie tak zaplatí to znovu z mojí karty a vízum použije zase účelově: turista v Itálii a pak krátká návštěva ke mě, podle zákonu o šengénu.

Když společnost booking.com se snaží argumentovat s tím že karta mojí ségry je pod sankcemi, jsme přesvědčení že tenhle argument je bezpředmětný a nelogický, když máme v účtu ségry zadanou mojí kartu která není pod sankcemi a tím pádem překážka k řešení situace už není, a v plné moci sestra jasně píše že dává souhlas na převod peněz na moji kartu.


Produkt

Booking.com


Požadované řešení

Vrácení zalohy na mojí kartu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému