Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#6097Hrubé jednání a problém s doručením zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2015, před 9 lety

Lenka Kosinová

Znění stížnosti

1) Při doručování zboží před přibližně 2 týdny byl řidič z PPL hrubý a sprostý z důvodů neočíslovaného domu, přitom na mě měl telefonní kontakt. Bylo mi velmi sprostě řečeno, že další zásilku mi nedoveze, pokud na domě nebude číslo. Poté jsme tedy na dům pevně číslo přidělali, číslo bylo do té doby jen opřené o okno a občas spadlo.
2) Dnes 27.2.2015 mi měl ten samý řidič mezi 8-10 hodinou doručit další zásilku, od 8 hodin jsem čekala a koukala z okna, abych včas vyšla a řidič nemusel čekat, kolem půl 10 jsem viděla PPL dodávku jak jen projela okolo domu a řidič ani nepřibrzdil. Přibližně 10 minut poté mi přišel e-mail, že doručení zásilky nebylo úspěšné.


Požadované řešení

1) Odškodné za jednání řidiče PPL.
2) Aby se chování řidiče už příště neopakovalo.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému