Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:116
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61203Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2022, před rokem

Eva Mokrá

Znění stížnosti

Od února objednaná postel, dodaná měla být do 8-10 týdnů, nyní je to 10 měsíců. Na reklamačním oddělení tvrdí, že dodavatel ještě produkt neposlal, přitom na e-shopu je produkt stále v nabídce, nyní samozřejmě už úplně s jinou cenou. Na mou urgenci v srpnu poslali postel, ale úplně jiný dekor. Reklamaci jsem posílala do 3 dnů s tím, že zaslali špatný produkt a do měsíce se mi nikdo neozval, aby reklamaci vyřídil. Opět jsem si musela volat sama. Nyní je říjen, postel stále v nabídce na e-shopu, ale schopni tuto postel dodat nejsou. Po dnešním telefonátu s reklamačním oddělením, kdy je mmj.člověk už opravdu naštvaný, mi paní XXX, která reklamace má vyřizovat, položila telefon.


Produkt

postel bila šedý beton/bílá 140x200


Požadované řešení

Dodání zboží v co nejkratší lhůtě.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému