Počet nahlášených stížností: | 116 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 3 |
Od února objednaná postel, dodaná měla být do 8-10 týdnů, nyní je to 10 měsíců. Na reklamačním oddělení tvrdí, že dodavatel ještě produkt neposlal, přitom na e-shopu je produkt stále v nabídce, nyní samozřejmě už úplně s jinou cenou. Na mou urgenci v srpnu poslali postel, ale úplně jiný dekor. Reklamaci jsem posílala do 3 dnů s tím, že zaslali špatný produkt a do měsíce se mi nikdo neozval, aby reklamaci vyřídil. Opět jsem si musela volat sama. Nyní je říjen, postel stále v nabídce na e-shopu, ale schopni tuto postel dodat nejsou. Po dnešním telefonátu s reklamačním oddělením, kdy je mmj.člověk už opravdu naštvaný, mi paní XXX, která reklamace má vyřizovat, položila telefon.
postel bila šedý beton/bílá 140x200
Dodání zboží v co nejkratší lhůtě.
|
Tweet |