Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 3 |
V nabídce LM jsme zakoupili dle smlouvy pobyt ve 4 hvězdičkovém hotelu, ale po příjezdu jsme zjistili, že je pouze 3 hvězdičkový, čemuž odpovídaly i služby. Místní průvodce Čedoku nám
potvrdil, že hotel prodávají jako 3 hv.
NIKDY bychom do 3 hv. hotelu na dovolenou neletěli a žádali jsme kompenzaci ceny.
Po návratu jsme podali stížnost, zaslali všechny potřebné doklady, ale stížnost byla zamítnuta.
Podali jsme druhou, byla nabídnuta sleva ve výši 1.000,- na zájezd zakoupený do konce r.22,
s čímž nesouhlasíme.
Požadujeme vrácení rozdílu ceny mezi 3 a 4 hvězdičkovým hotelem a kompenzaci za skutečně
nevydařenou dovolenou, velké zklamání, že Čedok takto podvádí své klienty.
|
Tweet |