Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#61358Neuznaná reklamace zájezdu č. ***

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2022, před rokem

Vladimíra Dinžiková

Znění stížnosti

V nabídce LM jsme zakoupili dle smlouvy pobyt ve 4 hvězdičkovém hotelu, ale po příjezdu jsme zjistili, že je pouze 3 hvězdičkový, čemuž odpovídaly i služby. Místní průvodce Čedoku nám
potvrdil, že hotel prodávají jako 3 hv.
NIKDY bychom do 3 hv. hotelu na dovolenou neletěli a žádali jsme kompenzaci ceny.
Po návratu jsme podali stížnost, zaslali všechny potřebné doklady, ale stížnost byla zamítnuta.
Podali jsme druhou, byla nabídnuta sleva ve výši 1.000,- na zájezd zakoupený do konce r.22,
s čímž nesouhlasíme.


Požadované řešení

Požadujeme vrácení rozdílu ceny mezi 3 a 4 hvězdičkovým hotelem a kompenzaci za skutečně
nevydařenou dovolenou, velké zklamání, že Čedok takto podvádí své klienty.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému