Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:518
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#61473Chování a špatně ceny na pultech

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2022, před rokem

Petr Sahul

Znění stížnosti

Dobry den dnes 19.10. 2022 jsem slušně upozornil paní T. na špatnou cenu při placeni -arogantní chování ze to nebude semnou řešit.To je na prodejně časté a nejsem sam.Žádná omluva.Paní T. se chová ke každému kdo se UPOZORNÍ na cenu arogantně. Jedna se o Penny Petrvald u Karvine.Předem dekuji na Vaši brzkou odpověď


Produkt

Účtování pečiva


Požadované řešení

Náprava cen a slušně chování paní T. k zákazníkům to se děje neustále a žádná omluva


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému