Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#61545Neinformovaní o doručení zásilky opět

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2022, před rokem

Michaela Muhlfeitová

Znění stížnosti

Řidič mi nevolal na telefonní číslo ani nezazvonil, vyfotil můj barák ze předu a nedošel ani ke zvonkům. Nepřišla ani SMS kdy má balíček přijít absolutně vůbec nic! Poté přišel akorát email s tím, že balíček se nepodařil doručit což je opět lež! Na asi 30 zmeškaných hovoru nereaguje samozřejmě a na info linkách mi s tím nemají jak pomoci. Člověk si platí dopravu domů a balík si pak ještě musí vyzvedávat někde na výdejním místě? Tak toto fakt ne! Číslo řidiče je 045903. Včera jsem na to už jednou upozorňovala řidiče a dneska opět problém!!
Výpis protokolu hovoru a všeho potřebného mohu doplnit


Požadované řešení

Balík chci dovést normálně domů!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému