Společnost


WEBGOLF s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#61628Nedodané objednané a zaplacené zboží a nevrácení platby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2022, před rokem

Eva Čermáková

Znění stížnosti

Dne 17.7.2022 jsem objednala sadu míčků a tričko a zaplatila tentýž den kartou 1165,- Kč. Do dnešního dne jsem neobdržela ani objednané zboží, ani peníze. Po několika urgencích mi bylo sděleno, že tričko stále není, tak jsme dohodli, že pošlou jen míčky a za tričko peníze zpět. Tento poslední hovor se odehrál dne 30.9. Od té doby se nic nestalo, nemám ani zboží ani peníze. Nechala jsem společnosti Webgolf dostatečný prostor k nápravě, ale protože je to už opravdu dlouhá doba, volím tuto cestu k vyřešení mého problému.


Produkt

Srixon Soft Feel Lady dámské golfové míčky s potiskem ZDARMA, růžové, kod 7724116, Under Par Sleeveless Golf Polo Ladies, kod 361649-Pink/White-10 (S)


Požadované řešení

Zaslání míčků a vrácení peněz za tričko, nebo vrácení celé částky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému