Počet nahlášených stížností: | 519 |
Z toho za letošní rok: | 11 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, chodím nakupovat do Penny Market, s.r.o.
Ztracená 3176/2, 75002 Přerov I-Město.
Stalo se mě to již několikrát, ale to už je pryč, ale dnes t.j 6.3.2015 jsem již po čtvrté si šla koupit máslo Perla s farmářskou příchutí, která je akci. V akci je od včerejška, byla jsem tam ráno před 9 hodinou, krabice byla prázdná, byla jsem tam po 14 hodině s tím, že něco nechali pro lidi, kteří chodí v tu dobu z práce, v regále to bylo stejný,kolem 19 hodině tam šel syn, opět stejný. dnes ráno jsem tam šla kolem 8 hodiny, stejná krabice, ale prázdná....připadám si, že je to jen vábivá akce, která má nalákat kupující.Ptala jsem se prodavačky, odpověděla že máslo není a když jsem řekla, že si objednám 5 ks a vyzvednu, až budou mít, samozřejmě s cenou, kterou uvádějí v akci, řekla mě, že to nejde. Tak co jde dělat proti tomu, když se něco uvádí, naláká a po otevření to nění? Jak se proti tomu bránit? A není to jen o tomto másle, to jen ta poslední kapka trpělivostí. S pozdravem Hlaváčová
Je to Perla s příchutí farmářského másla 500g za 21.90 kč
Přijmout objednávku v době, kdy je akce a zboží si vyzvednout, když přijde, ale za cenu akce.
|
Tweet |