Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:426
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#61805Klamání spotřebitele - nemožnost ověření záruky u lepidel zn. Pattex v obchodní síti Billa

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2022, před rokem

Roman Horák

Znění stížnosti

Nemožnost ověření záruční doby u lepidel Pattex v prodejní síti Billa...
---
-toto jsem napsal výrobci lepidel přes kontaktní formulář na stránkách www.pattex.cz :
Dobrý den, prosím vysvětlení... Dne 26.10.2022 jsem si koupil lepidlo Pattex Repair Extreme v prodejně Billa (doklad mohu doložit). Na zadní straně lepidla je uvedeno : Spotřebujte do 24 měsíců od data výroby. Problém je v tom, že to datum je uvedeno na tubě, která je otočena tak, aby nebylo vidět (je to záměr ?) . Prodavačka mi dala za pravdu. Co teď ? Říkám, aby to otevřela, že to datum je důležité. Otevřeli jsme to, ale datum (pokud se to vůbec dá nazvat datumem, je normální způsobem nečitelné. Oba jsme na to zírali a nevěřícně kroutili hlavou. Nicméně lepidlo jsem si koupil a sdělil prodavačce, že po prozkoumání pod "SILNOU" lupou jí dám vědět. Ani silná lupa, v kombinaci se silnými brýlemi, mi moc nepomohla. Resp. čísla jsem sice přečetl, ale srozumitelná fakt nejsou - je to záměr ? Pod extrémní zvětšením jsem našel na spodní straně tuby následující číslo, kterému asi nikdo nerozumí :" 8219 2". Pokusím se odhadnout rok 2019 ? Pokud je tomu skutečně tak, lepidlo je prošlé. Žádám vysvětlení. Děkuji. Horák
----
-zde odpověď výrobce :
Dobrý den,
lepidla zn. Pattex do sítí Billa nedistribuujeme my, coby Henkel ČR. Tudíž veškeré reklamace, prosím, směřujte přímo na prodejnu Billa. Bohužel Vám v této věci nedokážu pomoci.
S přáním pěkného dne,
I.K., Henkel ČR
----
-napsal jsem tedy stejný dotaz na zastoupení Billa. Zde je odpověď :
Dobrý den, pane Horáku,
děkujeme Vám za Vaši zprávu a velice se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti.
Datum spotřeby tuby lepidel neoznačuje společnost BILLA, ale výrobce.
V případě zájmu o vrácení peněz se, prosíme, při Vaší příští návštěvě prodejny obraťte na vedení pobočky.
Děkujeme za pochopení a spolupráci. S pozdravem a přáním příjemného dne R.F.,
REWE GROUP Česká republika,BILLA Bonus club,BILLA spol. s r.o.,
Modletice 67,251 01 Říčany u Prahy
-----
Takové odpovědi jsem opravdu nečekal a domnívám se, že by to takto být nemělo !
-----
Kdyby to číslo na té tubě bylo otočeno správně, aby na něj zákazník viděl (třeba i pod lupou), tak ale stejně není v jeho schopnostech dešifrovat požadované datum. Navíc jsem zjistil jeden zásadní rozdíl v dodávaných lepidlech. Moje žena koupila před pár dny jiné lepidlo Pattex a u jiného obchodníka. Zde je uveden návod v Českém jazyce uvedený přímo na tubě ( nikoliv dodatečně nalepený) a je zde navíc uveden formát datumu "RRMMDD-XX" vyraženém na tubě. V tomto případě 220812/03.
Domnívám se, že jsou k nám dovážena lepidla s propadlou expirací. Dodatečně je přelepen text na tubě s českým návodem..., ale o formátu datumu se mlčí. Zákazník není upozorněn na nákup prošlého zboží, tzn. že lepidlo již nemusí mít požadované vlastnosti. Na jiném lepidle (Pattex ultra gel), také koupeném v Bille, je sice dodatečně nalepený český text, ale o záruce se zde vůbec nehovoří a číslo na tubě je "A1159". Pokud je to také datum, tak nedokáži odhadnout vůbec nic.


Produkt

lepidla značky Pattex v obchodní síti Billa - nemožnost ověření, zda je zboží prošlé, zda ještě platí záruka 24 měsíců od data výroby... Nákup mohu doložit účtenkou z prodejny.


Požadované řešení

Nechci zboží vyměnit, ani vrátit peníze, ani dostat slevu apod. Jde mi jen o to, aby se takové praktiky neopakovaly a aby si z nás obchodní řetězce nedělaly odpadkový koš Evropy. Za své peníze požaduji bezvadné (neprošlé) zboží a velice rád bych si tuto skutečnost ověřil.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému