Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
k vánocům 2014 jsem dostal jako dárek MT. Při nabíjení nebylo možné pracovat na displeji, po 14 dnech přestal nabíjet. S MT jsem nacházel dle návodu, nebyl vystaven vlhkému prostředí. FA byla vystavena 4.12.2014 datum splatnosti 18.12.2014. Reklamaci jsem odeslal 19.1.2015, byla přijata 26.1.2015 (oznámení mailem). 20.2.2015 oznámeno mailem ukončení reklamace k 19.2.2015. Poštou jsem 23.2.2015 obdržel vyjádření - záruka neuznána, přístroj nesplňuje podmínky a předpoklady záruční opravy, nalezena oxidace na základní desce, oprava MT není možná, MT vrácen zpět bez opravy. Obratem jsem odeslal email a doporučený dopis s nesouhlasem a MT vrátil prodejci. Na poště Rychnov od 24.2.2015 prodejcem přijat až 2.3.2015. 6.3.2015 mi byl opět vrácen. Prodejce nereaguje na emaily, dopisy ani telefonáty. 9.3.2015 odesílám doručenkou odstoupení od kupní smlouvy na základě §616 odst. 4 obč. zák.
Sony Xperia L, výrobní číslo 359611054262929
Odstoupení od smlouvy, vrácení peněz
|
Tweet |