Společnost


Navis trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#6185Náhrada škody a zamítnuté reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2015, před 9 lety

Petr Salava

Znění stížnosti

Dobrý den,
k vánocům 2014 jsem dostal jako dárek MT. Při nabíjení nebylo možné pracovat na displeji, po 14 dnech přestal nabíjet. S MT jsem nacházel dle návodu, nebyl vystaven vlhkému prostředí. FA byla vystavena 4.12.2014 datum splatnosti 18.12.2014. Reklamaci jsem odeslal 19.1.2015, byla přijata 26.1.2015 (oznámení mailem). 20.2.2015 oznámeno mailem ukončení reklamace k 19.2.2015. Poštou jsem 23.2.2015 obdržel vyjádření - záruka neuznána, přístroj nesplňuje podmínky a předpoklady záruční opravy, nalezena oxidace na základní desce, oprava MT není možná, MT vrácen zpět bez opravy. Obratem jsem odeslal email a doporučený dopis s nesouhlasem a MT vrátil prodejci. Na poště Rychnov od 24.2.2015 prodejcem přijat až 2.3.2015. 6.3.2015 mi byl opět vrácen. Prodejce nereaguje na emaily, dopisy ani telefonáty. 9.3.2015 odesílám doručenkou odstoupení od kupní smlouvy na základě §616 odst. 4 obč. zák.


Produkt

Sony Xperia L, výrobní číslo 359611054262929


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy, vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému