Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#61943Nefunkční iPhone 8

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2022, před rokem

Denisa Zmeškalová

Znění stížnosti

iPhone 8 (zakoupený v roce 18.12.2020) dorazil zabalený v originální krabičce. Nicméně od prvního dne nechytal kontakt sim karty. Sim karta se nenačítala, mobil hlásil "žádná služba". Jednou za pár dní se sim karta načetla na pár hodin, pak zase nic. Před dvěma měsíci se mobil ovšem přestal nabíjet. Vyzkoušela jsem 9 USB kabelů (originálních!!!), USB kabelem to tedy opravdu není. Zakoupila jsem si bezdrátovou nabíječku (podložku) a funguje, takže předpokládám, že je špatný konektor.

K mobilnímu telefonu jsem dostala "záruční list" na kterém je adresa, kde prodejce nesídlí, není uvedený žádný další kontakt - email, telefon. Nevím jak jinak situaci řešit. Snažím se kontakt na firmu dohledat již dlouhé měsíce.


Produkt

iPhone 8


Požadované řešení

Prosím o opravu čtečky sim karty + nabíjení, vrácení části peněz (vzhledem k datu zakoupení samozřejmě..), anebo výměnu mobilního telefonu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému