Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 8 |
iPhone 8 (zakoupený v roce 18.12.2020) dorazil zabalený v originální krabičce. Nicméně od prvního dne nechytal kontakt sim karty. Sim karta se nenačítala, mobil hlásil "žádná služba". Jednou za pár dní se sim karta načetla na pár hodin, pak zase nic. Před dvěma měsíci se mobil ovšem přestal nabíjet. Vyzkoušela jsem 9 USB kabelů (originálních!!!), USB kabelem to tedy opravdu není. Zakoupila jsem si bezdrátovou nabíječku (podložku) a funguje, takže předpokládám, že je špatný konektor.
K mobilnímu telefonu jsem dostala "záruční list" na kterém je adresa, kde prodejce nesídlí, není uvedený žádný další kontakt - email, telefon. Nevím jak jinak situaci řešit. Snažím se kontakt na firmu dohledat již dlouhé měsíce.
iPhone 8
Prosím o opravu čtečky sim karty + nabíjení, vrácení části peněz (vzhledem k datu zakoupení samozřejmě..), anebo výměnu mobilního telefonu.
|
Tweet |