Počet nahlášených stížností: | 166 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den
15. 09. 2022 jsem z E-shopu Electroworld objednal tyto sluchátka: https://www.electroworld.cz/huawei-freebuds-pro-2-modre.
Sluchátka mi dorazily 19.09, rozbalil jsem je, vyzkoušel a zjistil jsem, že pravé sluchátko nefunguje zcela korektně. Sluchátka nereagovali na každé zmačknutí nožičky, přes které se sluchátka ovládají. Po zjištění této vady jsem sluchátka zabalil a dne 22. 09. jsem je donesl na prodejnu s tím, že sluchátka nejsou plně funkční a chtěl bych je vrátit nebo vyměnit za jiné.
Na pobočce mi bylo nepříjemným pánem (protože jsem přišel něco řešit 15 min před zavíračkou) řečeno, že sluchátka jsou používané. Nato jsem odvětil, že ano, že když mi přijdou sluchátka, tak je zkusím, jinak nezjistím, zda fungují. Ale vůbec jsem je nepoužíval, ono za 3 dny to ani nejde.
Takto proběhla první reklamace.
Cca po 2 týdnech mi přišlo vyrozumění, že se vada neprojevila. Když jsem přišel na prodejnu podruhé a vysvětlil jsem zaměstnanci úplně do detailu jaký problém se sluchátky je (že je to chyba která se neprojeví vždy a je třeba je otestovat důkladněji) sám zaměstnanec mi po vyzkoušení sluchátek dal za pravdu, že nefungují, tak jak mají a že reklamace je zde na místě.
Dne 3. 11. mi přišla zpráva "závada se neprojevila"…
Tohle byla moje poslední objednávka v Electro World, jen samé výmluvy a žádné vyřešení problému. Napadlo mě napsat do huawei a popsat jim problém.... u nich se snažili vždy problém vyřešit když nějaký byl.
Mám právo na odstoupení od smlouvy po třetí reklamaci v EW? Nebo by musela být reklamace uznána?
Huawei Free Buds Pro 2
Vyhovění mému odstoupení od smlouvy/výměna zboží. Uznání vracení do 14 dnů nebo reklamace.
|
Tweet |