Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#6203Nevyrizena reklamace ve lhute 30 dni

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2015, před 9 lety

Martin Weiser

Znění stížnosti

Reklamace Notebook MSI, nekolik zavad (vadny display, zadni cast sasi), hlavni problem ze system padal do modre obrazovky po kazdem startu, reklamace podana dne 29.12.2014, podle CZC.cz vyrizena dne 22.1., vraceno zakaznikovy jako opravene (udajna reinstalace systemu) 21.2. 2015.

Opetovna reklamace te same zavady ze dne 28.2.2015, NB pada do modre obrazovky po startu (po praci s NB vzdy) i po prechodu ze spanku (jen nekdy), kazdopadne se snim nedalo pracovat, pri reklamaci rozporovana puvodni oprava. Spolu s notebookem dodany i vypisy 'minidump', jak pri prvni tak druhe reklamaci, kde se vyskytuje stale ta sama chyba systemu.

Dosud spolecnost nereagovala na zadost o odstoupeni od smlouvy zasilanou emailem (9.3.2015). Reklamace nebyla dosud vyrizena, podle komunikace s pravnikem z casopisu dTest by musela byt reklamace (opetovna) vyrizena do 6.3. 2015 aby byla dodrzena lhuta 30 dni.


Produkt

NB MSI GS60 2PE-048CZ Ghost Pro 15,6"/i7-4700HQ/8GB/128GBG SS6S0


Požadované řešení

odstoupeni od smlouvy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému