Počet nahlášených stížností: | 666 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 11.11.2022 jsem zarezervovala na vašich stránkách auto - Škoda Kodiaq .Ihned po potvrzení jsem byla kontaktována vaší zaměstnankyní . Paní mi sdělila že při této rezervaci dostáváme slevu 15000 Kč. Jelikož jsme z Mostu a manžel se vrací domů v 18.30 , domluva zněla že přijedeme v sobotu mezi 10 - 11 h. Jěště v sobotu ráno mi paní volala jestli přijedeme . Řekla jsem že ano . Když jsme přišli na recepci bylo nám sděleno , že vůz byl v pátek večer odvezen do Plzně . Byli jsme s manželem překvapení a nechápali jsme takové jednání . Říkala jsem , to mi chcete říci , že se z Mostu jedu podívat na auto které tu není ? Nechali jsme zatím udělat výkupní cenu na naše Volvo XC60 , r.v.2015 , najeto 50000km , manuální převodovka , vozidlo nebourané , servisováno auto Průhonice , interiér kůže .Auto nám prý přivezou za 3hodiny z Plzně a mezi tím nás pozvou na oběd . Ve vaší společnost by jsme tak zakoupili již 4 auto . Po sdělení výkupní ceny našeho auta 300000 , jsem byla nespokojená . Nějaký p.vedoucí mi řekl , že sleva 15000 Kč o které paní mluvila nepřichází v úvahu. Takže jsme se nedohodli Chci jen tímto říci , žekdyž jsem vždy slyšela kritiku na AAA , zůstávala jsem se Vás . Teď už i já musím říci že vaše jednání se mi nelíbí a je neseriózní . Benzín který jsem zbytečně projela také něco stojí . Nyní už vím , že si auto u vás nekoupím !!!!
Koupě vozu Škoda Kodiaq a výkup vozu Volvo Xc 60
Omluva a kompenzace zbytečné cesty .
|
Tweet |