Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#62196Nedoručení zásilky Balík do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2022, před rokem

Kateřina Štrossová

Znění stížnosti

Dobrý den,
týden čekám na již zaplacené doručení zásilky (první ze zásilek stejné objednávky dorazila 8.11.).

Teprve v pátek 11.11.2022 přišla sms od ČP, že zásilku převzali. Měla být doručena až v pondělí 14.11. V pondělí v 17:47 přišla sms že se omlouvají, ale z technických důvodů nebude balík doručen a o dalším postupu mne budou informovat.

Dnes 15.11. přišla sms, že zásilka nemohla být doručena a byla uložena na poště 19800. Jsem celý týden doma z důvodu pracovní neschopnosti, takže není možno, aby se doručovatel vymlouval, že nikdo nebyl doma. Navíc poštu máme převedenou na Dolní Počernice.

Po telefonátu na číslo ČP uvedené v sms telefon nikdo nezvedal. Automat odkázal na web, kde lze zadat změnu doručení on line. Z důvodu nemoci mám zájem na opakované doručení domů. To však online formulář nenabízí. K dispozici je pouze změna pošty nebo prodloužení dobu uložení na poště.


Produkt

balík do ruky 1,24 kg


Požadované řešení

Požaduji doručení na adresu uvedenou na zásilce. Děkuji.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému