Počet nahlášených stížností: | 3209 |
Z toho za letošní rok: | 36 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
týden čekám na již zaplacené doručení zásilky (první ze zásilek stejné objednávky dorazila 8.11.).
Teprve v pátek 11.11.2022 přišla sms od ČP, že zásilku převzali. Měla být doručena až v pondělí 14.11. V pondělí v 17:47 přišla sms že se omlouvají, ale z technických důvodů nebude balík doručen a o dalším postupu mne budou informovat.
Dnes 15.11. přišla sms, že zásilka nemohla být doručena a byla uložena na poště 19800. Jsem celý týden doma z důvodu pracovní neschopnosti, takže není možno, aby se doručovatel vymlouval, že nikdo nebyl doma. Navíc poštu máme převedenou na Dolní Počernice.
Po telefonátu na číslo ČP uvedené v sms telefon nikdo nezvedal. Automat odkázal na web, kde lze zadat změnu doručení on line. Z důvodu nemoci mám zájem na opakované doručení domů. To však online formulář nenabízí. K dispozici je pouze změna pošty nebo prodloužení dobu uložení na poště.
balík do ruky 1,24 kg
Požaduji doručení na adresu uvedenou na zásilce. Děkuji.
|
Tweet |