Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#62271Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2022, před rokem

Gabriela Pumprlová

Znění stížnosti

Nechápu, proč poštačky chodí stále krátký, dlouhý týden. Kovidovy režim už snad dávno skončil. Pošta je nejhorší dorucovatel. Složenka s datem doručení 11.11.2022 mi byla doručena až 15.11.2022. Nyní opět, díky svátku a tomu, že tento týden postacka chodila pouze úterý a čvrtek(tady si udělala volno), dostanu své peníze až příští týden a to bůhví jestli. Laskavě s tím začněte něco dělat. Děkuji


Produkt

Nedorucene složenky


Požadované řešení

Navrácení pracovní doby doručovatelů před kovidem. Aby lidé nečekali na své zásilky. Neboť tento systém vám očividně selhal na plné Čáře vzhledem k počtu stížnosti.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému