Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:457
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:33
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#62297V 8 ráno, měly být vejce v akci, nejsou.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2022, před 3 měsíci

Kristýna Hoduláková

Znění stížnosti

V 8 ráno, měly být vejce v akci, nejsou. V Polici nad Metují. To je klamaní spotřebitelů! Podvod. Zaměstnanci arogantní, když se lidé ptají.


Požadované řešení

Pokud dáte něco do letáku v akci, tak snad to není na 10 ks, když víte, že poptávka bude veliká. Je to klamaní lidí a falešná reklama.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2022 14:10, před 2 měsíci

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.