Společnost


Aradea s.r.o.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#6230Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2015, před 5 lety

Leon Damas

Znění stížnosti

Dne 12. 11. 2014 mi byla vystavena faktura na, Smarphone HUAWEI Ascend G6, černý", který jsem si objednal a řadně zaplatil. S tímto telefonem jsem byl spokojený do 23. 1. 2015, kdy se objevila vada.
Na telefonu se vůbec nerozsvítí displej, jinak je funkční. Bohužel vzhledem k této závadě nelze telefon vůbec používat.
Telefon jsem odeslal poškou k vyřízení reklamace, jak mi bylo sděleno. Den poté 5.2.2015 mi příšlo e-mailem potvrzení přijetí reklamovaného zboží. Kde také psali, že reklamaci do 30 dnů vyřídí.
Po uplynutí 30-ti dnů se nic nedělo. Volal jsem tedy na jejich telefonní linku, kde mi řekli, že reklamaci prověří a dají mi vědět. Po dvou dnech, opět žádná reakce. Volal jsem tedy znovu, poprvé to zvonilo, ale nebrali, podruhé už měli telefon vypnutý.


Produkt

Smarphone HUAWEI Ascend G6, černý"


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2015 13:14, před 5 lety

Ustanovení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele stanoví, že reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí této lhůty může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Odstoupení je vhodné zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou.

Spotřebitel může využít tento vzorový dopis: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2015 15:06, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.