Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#62378Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2022, před rokem

Jakub Veselý

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 15.11.2022 převzala společnost PPL zásilku od společnosti Yoggies. 16.11.2022 mě kontaktoval kurýr s tím, že nemůže zásilku doručit na výdejní místo, jelikož se plné obsazeno. Bylo domluveno, že doručení zásilku na mou adresu další den 17.11.2022, ovšem kurýr se do konce týdne neozval. Proto jsem v pondělí 21.11.2022 volal na sídlo společnosti PPL, kdy mi bylo sděleno, že kurýr doručí balík dne 22.11.2022. Dnes kurýr přijel a zjistil, že zásilku nemá v přepravním vozidle. Vůbec nerozumím tomu, jak může tato situace nastat. Mám nárok na nějakou kompenzaci ze strany přepravní společnosti?


Produkt

Zásilka


Požadované řešení

Doručení balíčku
Náprava za prodlení dodání zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému