Počet nahlášených stížností: | 1194 |
Z toho za letošní rok: | 12 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
dne 15.11.2022 převzala společnost PPL zásilku od společnosti Yoggies. 16.11.2022 mě kontaktoval kurýr s tím, že nemůže zásilku doručit na výdejní místo, jelikož se plné obsazeno. Bylo domluveno, že doručení zásilku na mou adresu další den 17.11.2022, ovšem kurýr se do konce týdne neozval. Proto jsem v pondělí 21.11.2022 volal na sídlo společnosti PPL, kdy mi bylo sděleno, že kurýr doručí balík dne 22.11.2022. Dnes kurýr přijel a zjistil, že zásilku nemá v přepravním vozidle. Vůbec nerozumím tomu, jak může tato situace nastat. Mám nárok na nějakou kompenzaci ze strany přepravní společnosti?
Zásilka
Doručení balíčku
Náprava za prodlení dodání zboží
|
Tweet |