Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#6240Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2015, před 7 lety

Lenka Dvořáková

Znění stížnosti

Dne 23.11.2013 jsem zakoupila v prodejně Deichmann s.r.o. v Písku zimní,celoroční kotníkové boty za 799,--Kč. Vyhovují mi boty pohodlné, na nízkém rovném širokém podpadku,to tyto jsou a vypadají bytelně. Tyto pohodlné boty jsem nosila běžným způsobem, samozřejmě obuv střídám, mám asi patery zimní boty.
Na boty jsem musela dne 10.3.2015 podat reklamaci z těchto důvodů:
Dne 6.3.2015 jsem si málem při chůzi na běžném chodníku vykloubila kotník. Při zjišťování příčiny jsem prohlédla spodní část svých bot. S překvapením jsem zjistila, že na obou botách jsou duté podpatky, již proděravělé, na levé botě částečně, na pravé úplně. Podrážka na pravé botě od podpatku úplně utržená.
Vyplnila jsem reklamační protokol, jako způsob vyřízení reklamace jsem uvedla výměnu zboží nebo vrácení peněz. V prodejně nakupuji často, vyhovuje mi vzhled a pohodlnost obuvi, i přístup a vstřícné a ochotné vystupování personálu k zákazníkům. Myslím, že převážně jsou prodávané boty kvalitní a hezké. Mám několik bot a vždy jsem s nimi byla spokojena. Proto jsem si pro případ kladného vyřízení reklamace vybrala jiné pohodlné boty pro případnou výměnu.
Nicméně dle sdělení ze dne 13.3.2015 byla reklamace zamítnuta s odůvodněním, že vada byla způsobena opotřebením zboží způsobeného obvyklým užíváním.
Spotřební zboží včetně bot kupujeme proto, abychom ho využívali a počítáme s tím, že je po určité době opotřebené. To se týká samozřejmě také a hlavně obuvi.
Nicméně máme určitou stanovenou zákonnou záruční dobu 24 měsíců od data prodeje, po kterou by mělo opotřebovávané zboží zůstat funkční,jinými slovy, poskytnutím záruky se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel.
S vyřízením reklamace zásadně nesouhlasím a věřím, že mám ještě nějakou možnost na vrácení peněz nebo výměnu bot. Reklamované boty jsou velice nekvalitní výrobek.


Produkt

Obuv zimní celoroční CATWALK, 1 111 522, reklamační protokol č.: 0266860


Požadované řešení

vrácení peněz nebo výměna zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2015 13:40, před 7 lety

U obuvi je nutné přihlédnout k intenzitě jejího užívání a péči, kterou ji spotřebitelka věnovala. Pokud splnila spotřebitelka podmínky pro užívání obuvi, předpokládá se, že zboží bude po uvedenou dobu způsobilé sloužit obvyklému účelu. Tyto skutečnosti mají vliv na posouzení případného opotřebení. Je-li mezi stranami spor, zda se jedná o vadu nebo o běžné opotřebení, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na soudního znalce.

Spotřebitel je oprávněn uplatnit reklamaci pro vadu, která se vyskytla v době 24 měsíců od převzetí věci. Je-li však mezi stranami spor o tom, zda se jedná o vadu, měl by se k této skutečnosti vyjádřit odborník, kterým je právě soudní znalce v příslušném oboru. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Reakce společnosti

Publikováno
19.3.2015 13:44, před 7 lety

V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. tak můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2015 18:04, před 7 lety

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."

Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.