Společnost


Avast Software s.r.o.

Počet nahlášených stížností:102
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#62426Neoprávnená strhnutá platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2022, před rokem

Samuel Múdry

Znění stížnosti

Dobrý den, 20.11.2022 mi z účtu odišla platba vo výške 66.42€,-, pričom sa jedná o platbu kartou.

Cez túto dobu som nič nikde kartou neplatil, ani na internete. Mám free verziu Avastu.

Prosím o vrátenie čiastky späť na môj účet. V emailu od vás žiadné potvrdenie platby či objednávky nemám a u transakcie nemám žádné údaje. Neviem, za čo som zaplatil... DRI*Avast software čo to má znamenať?


Požadované řešení

Rád by som aby sa dostali peniaze späť na môj bankový účet a to čo najskôr.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému