Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:976
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62554Neproplacení nevyužitého jízdného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 hodin 33 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2022, před rokem

Andrea Hotáryová

Znění stížnosti

21.11. 2022 jsem měla jet vlakem ve 14:50 z Teplic do Hradce Králové s přestupem v Praze. Jízdenku jsem kupovala přes aplikaci a rušila ji 2 minuty před odjezdem po tom, co se objevilo zpoždění 90 minut s tím že je vlak v Ostrově nad Ohří. Byla jsem na ceste na nadrazi, když se zpozdeni objevilo, cestu mám necelých 10 minut a 15 minut před odjezdem vlaku, do kdy se má jízdenka případně vracet, aplikace ukazovala, že je vlak na cestě z Mostu do Bíliny a žádné zpoždění nemá.


Požadované řešení

Prosim o proplacení jízdného, nešlo o chybu z mojí strany, ale o špatné informování prostřednictvím aplikace.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému