Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
vrátil jsem kabát zakoupený na internetu dle zákonné lhůty do 14 dnů. O této reklamaci jsem informoval prodejce emailem i přiloženým dopisem v balíku. Vyčkal jsem lhůtu 30 dnů na vrácení peněz a poté kontaktoval prodejce, aby dostál závazkům. Bohužel se zatím tak neděje. Kabát byl doručen prodejci 28.1. Snažím se s prodejcem komunikovat, ale jeho první omluva byla, že nemá dostatečné finance a mám počkat do dalšího měsíce. Vyhověl jsem a požádal znovu, ale opět výmluva tentokrát, že má nemocnou účetní a mám počkat do příštího týdne. Tento týden jsem očekával peníze, ale opět bez úspěchu.
Pánský zimní kabát šedý - DWC-GRAY4
Navrácení peněz
|
Tweet |