Společnost


Patrik Hurt

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6296Nevrácení peněz z reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2015, před 9 lety

Zdeněk Korbel

Znění stížnosti

Dobrý den,

vrátil jsem kabát zakoupený na internetu dle zákonné lhůty do 14 dnů. O této reklamaci jsem informoval prodejce emailem i přiloženým dopisem v balíku. Vyčkal jsem lhůtu 30 dnů na vrácení peněz a poté kontaktoval prodejce, aby dostál závazkům. Bohužel se zatím tak neděje. Kabát byl doručen prodejci 28.1. Snažím se s prodejcem komunikovat, ale jeho první omluva byla, že nemá dostatečné finance a mám počkat do dalšího měsíce. Vyhověl jsem a požádal znovu, ale opět výmluva tentokrát, že má nemocnou účetní a mám počkat do příštího týdne. Tento týden jsem očekával peníze, ale opět bez úspěchu.


Produkt

Pánský zimní kabát šedý - DWC-GRAY4


Požadované řešení

Navrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému